Az OTP Otthon oldalán már több mint 157 ezer elérhető hirdetés van fenn. Adódik a kérdés, hogy hogyan tűnhet ki pont a mi hirdetésünk a tömegből, hogyan érhetjük el a potenciális érdeklődőket? Akár kiadó, akár eladó ingatlanról van szó, érdemes odafigyelni néhány dologra, amik felgyorsíthatják a kiadás vagy eladás folyamatát és több érdeklődőhöz eljuttathatják hirdetésünket.
Az ingatlanhirdetések esetében is érvényes a 80/20-as szabály. Mit is jelent ez? Azt, hogy a hirdetésedre kattintók a látottak 80%-ára, az olvasottaknak pedig csupán 20 (!) százalékára emlékeznek majd (medium.com, 2018). Előtérbe kerülnek tehát a képek, amik a hirdetés legfontosabb elemei az ingatlan ára és az elhelyezkedése mellett.
Azt javasoljuk, ügyelj a feltöltött képek minőségére és lehetőség szerint nappali fényben fotózd be ingatlanod, hiszen egy este, behúzott függönyökkel és lámpafényben készített kép sötétebb hatást kelt és a fotó minőségén is ronthat. Ha erre még sincs lehetőséged, számos letölthető képszerkesztő applikáció áll a rendelkezésedre, aminek segítségével egyszerűen javíthatsz a végeredményen és kihozhatod képeidből a maximumot. Érdemes fekvő helyzetű képekben gondolkodnod a terek jobb láthatósága érdekében, illetve egy alaprajzot is előnyös feltöltened a képcsokor végére. Az interneten számos alaprajz készítő szoftvert találsz.
Az OTP Otthon hirdetésfeladás felületén seregnyi adatot meg tudsz adni eladó vagy kiadó ingatlanodra vonatkozóan. Telek esetén kulcskérdés lehet például, hogy milyen közmű található a birtokon, de akár egy épület építési éve is döntő lehet, ha a folyamat végén két hasonló ingatlan közül kell választani. Minél jobban adsz a részletekre, annál nagyobb eséllyel jelenhet majd meg hirdetésed az oldalon keresők találatai közt, hiszen ezen adatok alapján szűrnek ők is részletes keresőnkben.
Gondold végig, te miről olvasnál szívesen egy hirdetés leírásában? Az alapinformációk mellett olyan extra tudnivalókat is foglalj bele a leírásba, amelyek a megadott adatok között nem szerepelnek - például milyen felújítási munkálatok kerültek elvégzésre az ingatlanban? Milyen a ház tájolása és a lakókörnyezete, mennyi a közös költség? Mik a parkolási lehetőségek? Ha az ingatlankereső úgy érzi, neki kell utánamenni az információnak, az bizony hátrányos helyzetbe hozhat bennünket.
A helyesírást nem lehet eléggé hangsúlyozni - hirdetésünk nem csak ingatlanunkról ad képet az érdeklődőknek, hanem rólunk is. Akár helyesírás-ellenőrzőt használunk, akár egy kedves családtagunkat kérjük meg szövegünk átolvasására, mindig hasznos, ha egy külső, friss szem is véleményt formál a leírtakról.
Tudtad, hogy a piacon már megannyi magyarul is tudó, szövegírásra alkalmas mesterséges intelligencia (AI) érhető el? Ha nem erősséged a szövegírás, megannyi ajánlást olvashatsz a különféle marketing blogokon, ahol még rangsort is találhatsz a ‘legemberibb’ írórobotokról.
Az OTP Otthonon ingyenesen feladhatod hirdetésed, és később bármikor dönthetsz úgy, hogy vásárolt kreditekkel kiemeled a többi hirdetés közül, így még több érdeklődőt érhetsz el. Ha pedig bármiben elakadnál, ügyfélszolgálatunk segít eligazodni.
A zenga.hu az egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő hazai ingatlankereső portál, ahol eladó házak, lakások és kiadó ingatlanok is elérhetőek országszerte. A zenga.hu célja egy olyan egyedülálló otthonteremtési portál kialakítása, amely iparágakon átívelő megoldásokkal vezeti végig az ügyfeleket az ingatlaneladás, ingatlanvásárlás, bérbeadás és bérlés folyamatán, az új otthon gondolatának felmerülésétől az ingatlan keresésen át egészen a beköltözésig.
ingatlankereső portáleladó házaklakások és kiadó ingatlanokTaláld meg új otthonod 162 675 ingatlanhirdetés között