Új névvel folytatja az otpotthon.hu, ami augusztus óta már zenga.hu. Több mint 150 ezer ingatlanhirdetés, valamint sok hasznos szolgáltatás és tanács várja az idelátogatókat. Erről beszélt Lipták Zsuzsa, a zenga.hu ügyvezetője szerdán az ingatlanközvetítők konferenciáján.
Az évtizedekig gyakorlatilag egyszereplős online ingatlanhirdetési piacon való megjelenésével az OTP Otthonmegoldások Kft. valódi versenyt hozott az elmúlt két évben, mondta Lipták Zsuzsa, a REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum konferencián az ingatlanközvetítői szektor legnagyobb szereplői előtt tartott előadásában. A márka azonban nehézségekkel nézett szembe, hiszen az anyacég, az OTP számos ingatlanos leányvállalatot működtet, ezért döntött a zenga.hu a márkaváltás mellett. "Nehéz a megkülönböztetés a többi OTP-s cégtől, nehéz volt beazonosítani, hogy miben más, mint azok" – sorolta Lipták a visszajelzéseket, amiket a cég eddigi működése során tapasztalt és kapott. "Meghallottuk a visszajelzéseket. Megkérdeztük, reprezentatív kutatássorozatot indítottunk ezer fő bevonásával" - mondta. Továbbá 50 ingatlanközvetítővel személyesen is leültek a véleményüket kikérni. "Kiderült, igény van egyedi karakterre. Az OTP-s háttér pedig szaktudást és biztonságot jelent. Ezeket a visszajelzéseket beépítettük a stratégiába, és így született meg a döntés a márkaváltásról" - mondta a zenga.hu ügyvezetője.
Egy kutya, s más semmi
Hogy miért lett Zenga, kérdezték sokan, amire Lipták elmondta, hogy összesen 85 márkanevet teszteltek, és hogy a Zengának önmagában nincs jelentése, de számtalan olyan világmárka adott már fantázianevet a termékének, amit ma már magától értetődőnek veszünk. Továbbá rikító modern színekkel dolgoztak, hogy Magyarország 2. legnagyobb ingatlanhirdetési portálja megkülönböztethető legyen.
Már nem ingatlanozunk, hanem zengatlanozunk
Az új dizájnt és a márkát kedvező visszajelzések fogadták, ezekből mutatott be tucatnyit a konferencián, és azt is elmondta, hogy a márkaváltás miatt nem volt ügyféllemorzsolódás sem, a bizalom megmaradt feléjük. Most már tévéreklámokban, a közösségi médiában is lehet találkozni a márkaváltás főszereplőjével, Zenga kutyával. A kampányban még épülethálókon is reklámozni fogják a zenga.hu-t, billboardon, citylighton is.
A kampányváltás egyik kulcs eseménye pedig egy nyereményjáték, ami 2000 azonnali ajándékkal invitál a zenga.hu hirdetései közötti keresgélésre, magánszemélyeknek, irodáknak egyaránt, ahol számos kutyaházra, azaz magára a nyereményre lehet regisztrálni. A fődíj pedig egy új építésű ingatlan lesz a fővárosban, az Intergal Group felajánlásának köszönhetően.
Lipták Zsuzsa elmondta, hogy a kampánytól még nagyobb forgalmat és érdeklődést várnak. Beszélt továbbá a szeptember végéig tartó creditakcióról és ajándékhónapról negyedéves előfizetőknek.
A zenga.hu az egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő hazai ingatlankereső portál, ahol eladó házak, lakások és kiadó ingatlanok is elérhetőek országszerte. A zenga.hu célja egy olyan egyedülálló otthonteremtési portál kialakítása, amely iparágakon átívelő megoldásokkal vezeti végig az ügyfeleket az ingatlaneladás, ingatlanvásárlás, bérbeadás és bérlés folyamatán, az új otthon gondolatának felmerülésétől az ingatlan keresésen át egészen a beköltözésig.
ingatlankereső portáleladó házaklakások és kiadó ingatlanokTaláld meg új otthonod 163 182 ingatlanhirdetés között