2022.07.21. #ingatlaneladás #ingatlanhirdetés #tippektrükkök

Három tipp, hogy népszerű legyen az ingatlanhirdetésed

Három tipp, hogy népszerű legyen az ingatlanhirdetésed

Manapság sokan döntenek úgy, hogy inkább maguk értékesítik az ingatlanjukat. Következő cikkünkben nekik szeretnénk segítséget nyújtani ebben.


Talán nem is sejtjük, hogy egy jól összeállított ingatlanhirdetés mennyire fontos lehet manapság. Hiszen szinte csak egy pillanaton múlik az, hogy épp a te lakásod vagy házad tetszik meg valakinek, vagy éppen ellenkezőleg, inkább tovább pörgeti azt. Utóbbi eset elkerülésére megosztunk három tippet, melyek elengedhetetlenek a jó ingatlanhirdetéshez.

Egy ingatlan eladások fontos a jó hirdetés

A jó felület a hirdetés lelke lehet

Manapság már nincs olyan vásárló, aki ne futná át a legnagyobb weboldalak kínálatát, amikor ingatlant keres. Persze nem csak a vevők, az eladók többsége is az online hirdetésekben gondolkodik, így talán ez lehet a legmegfelelőbb platform arra, hogy egymásra találjanak. De miért éri meg a kínálati oldalnak, hogy a virtuális térben kínálja a portékáját, s mi fogja meg a legtöbb vásárlót a hirdetésekben?

Nos, a válasz erre rendkívül egyszerű: az online térben a nap minden órájában láthatók az ingatlanhirdetések, emellett a virtuális tér olcsó eszközt is jelent az átlagemberek számára a hirdetésre. Amennyiben azonban valaki szakértő bevonása nélkül szeretné eladni az ingatlanát, úgy érdemes egy rövid piackutatást végeznie, melynek során végigböngészi, hogy van-e az övéhez hasonló ingatlan, s hogy azt milyen módon hirdetik. Ezzel tippeket nyerhet az árképzéshez, ami kiemelkedően szempontot jelent egy értékesítés során.

Egy jó ingatlanhirdetésben fontos a megfelelő kép

Érdemes képpel hirdetni

Talán mondanunk sem kell, hogy a jó képek mennyire fontos eszközt jelentenek a hatékony hirdetés során. Hiszen a vevők az árra és a lokációra szűrés után erre figyelnek fel elsőként, ez alapján választják ki a számukra legszimpatikusabb hirdetéseket. Ezért hát fontos törekedni arra, hogy a feltöltött képek minősége megfelelő legyen, amiben már egy jobb minőségű okostelefon is megfelelő segítséget tud nyújtani számunkra. Emellett érdemes arra is ügyelni, hogy a fotókon milyen helyiségeket hogyan mutatunk meg, hogy azok mondjuk a fényképezés pillanatában mennyire vannak rendbe téve, illetve a legnagyobb előnyeiket emeljük-e ki. Amik mindenképpen kerülendők: a torzítás, a panorámafotók és a mindenféle effektek használata. Végül a legfontosabb, a lakások mindig legyenek önmaguk, hogy ne érjenek váratlan meglepetések egy potenciális vevővel való körbejárás során.

Ne írjuk túl a hirdetést!

Ne szövegeljünk fölöslegesen a hirdetésben!

A hirdetések során kiemelkedően fontos a megfelelő kommunikáció. Biztosan sokan találkoztunk már a jelenséggel, amikor egy ingatlanhirdetés leírásában csak egy telefonszám szerepelt, vagy azzal a kijelentéssel, hogy „Ingatlanosok kerüljenek!”. Nos, ezeket talán első nekifutásra jó ötletnek tűnhet leírni, azonban hosszú távon ezeket jobb elkerülni. Ehelyett érdemesebb pár órát arra szánni, hogy hirdetésünk szövegét rendesen megírjuk. A folyamat során viszont érdemes pár dologra mindenképpen odafigyelni: ne zengjünk ódákat az ingatlanunkról és ne nagyítsunk fel fölösleges tulajdonságokat vele kapcsolatban, illetve ne hallgassunk el fontos paramétereket sem. A hirdetés szövege továbbá legyen tömör és pontos, tartalmazza az ingatlan pontos méretét, a helyiségek számát, a főbb műszaki paramétereket, az ingatlan elhelyezkedését és az állapotát.

Összességében érdemes leszögezni, hogy egy hirdetési folyamat során rengeteg apró részletre kell ügyelni, melyeket napestig lehetne sorolni. Az általunk megosztott tippek ezeknek csak egy kis szeletét jelentik, de fontos hogy ezekre kellő időt és energiát szenteljünk. Hiszen csak így érhetünk el sikert hirdetőként!

Ingatlanhirdetés feladása


A zenga.hu ingatlankereső portálról

A zenga.hu az egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő hazai ingatlankereső portál, ahol eladó házak, lakások és kiadó ingatlanok is elérhetőek országszerte. A zenga.hu célja egy olyan egyedülálló otthonteremtési portál kialakítása, amely iparágakon átívelő megoldásokkal vezeti végig az ügyfeleket az ingatlaneladás, ingatlanvásárlás, bérbeadás és bérlés folyamatán, az új otthon gondolatának felmerülésétől az ingatlan keresésen át egészen a beköltözésig.

ingatlankereső portáleladó házaklakások és kiadó ingatlanok
Vissza a Hello, Otthon! főoldalra

Találd meg új otthonod 163 182 ingatlanhirdetés között

Keresek
Eladok
Találd meg új otthonod

Hasonló cikkek

Spórolási tippek nem csak egyetemistáknak
2024.11.10. #tippektrükkök
Spórolási tippek nem csak egyetemistáknak
Aki már túl van egy-két szemeszteren, az tudja, aki pedig az idén kezdte, az hamarosan szembesül vele, hogy ezek az évek nemcsak a vizsgaidőszakoktól, buliktól maradnak emlékezetesek, hanem a bekerülési költségétől is. Utánajártunk, hogy milyen kiadásokkal számolhat ma egy egyetemista diák, és adunk néhány tippet a költségek lefaragására.
Hogyan tisztítsuk meg a mosógépet percek alatt? Tippek és trükkök otthonra
2024.10.26. #tippektrükkök
Hogyan tisztítsuk meg a mosógépet percek alatt? Tippek és trükkök otthonra
A mosógép igazi társ, hiszen rengeteg terhet vesz le a családról azzal, hogy elvégzi a ruhák tisztítását. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nincs ezzel gondunk, hiszen az eszköz is szennyeződik, ezért időnként muszáj a mosógépet is megtisztítani. Mutatjuk, hogyan érdemes.
Bedurrantanád a cserépkályhád? Mutatjuk, mire figyelj!
2024.10.20. #tippektrükkök
Bedurrantanád a cserépkályhád? Mutatjuk, mire figyelj!
Ha jártál már klasszikus falusi házban, akkor nem kell bemutatni a cserépkályhát, ami egyre gyakrabban fordul elő nagyvárosi ingatlanokban is. Sokan csak díszként használták, de a rezsiszempontok miatt ez megváltozott. Ebben a cikkünkben azt áruljuk el, hogy mire kell figyelni a kályha használata során.
A statisztikák szerint ilyenek a legeredményesebb ingatlanhirdetések
2024.10.12. #lakberendezés #tippektrükkök
A statisztikák szerint ilyenek a legeredményesebb ingatlanhirdetések
Lehet akármilyen hiperszuper modern a lakásod, ha káosz uralja, egyszerűen elveszti a varázsát. Valószínűleg ez az oka, hogy az ingatlanhirdetések statisztikái között azok a legeredményesebbek, amiknek a fotóján olyan helyiségek szerepelnek, amiken látszik, hogy lakják az épületet, mégsincs semmi szem előtt. Ebben a cikkben eláruljuk, hogy milyen további előnye van a rendszerezésnek.
Ingatlanunk ellensége, a penész
2024.10.05. #tippektrükkök
Ingatlanunk ellensége, a penész
A legtöbbünknek volt már dolga penésszel, és már pontosan tudjuk, hogy a mérgező gomba nemcsak a fürdőben jelenhet meg, hanem az egész életterünket megkeserítheti. A következőkben azt mutatjuk be, hogy mi pontosan a penész, hogyan jön létre, és hogy ingatlantulajdonosként mit tehetünk ellene.
Tudod, melyik lakótelepnek van a legmenőbb neve?
2024.09.25. #eladólakás #ingatlanhirdetés
Tudod, melyik lakótelepnek van a legmenőbb neve?
Jó, segítünk kicsit már itt is: az Újpesten található Izzó-lakótelep például nagyon erős versenyző.
Tényleg megöli a Mesterséges Intelligencia az ingatlanos szakmát?
2024.09.23. #ingatlanpiac #ingatlanhirdetés
Tényleg megöli a Mesterséges Intelligencia az ingatlanos szakmát?
Milyen problémákkal néznek szembe a 2020-as évek közepén az ingatlanosok? Erre a roppant bonyolult kérdésre kerestek választ szerdán a REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum konferencián az ingatlanközvetítői szektor vezetőinek részvételével.
Miért lett éppen Zenga az otpotthonból?
2024.09.19. #ingatlanhirdetés #ingatlanpiac
Miért lett éppen Zenga az otpotthonból?
Új névvel folytatja az otpotthon.hu, ami augusztus óta már zenga.hu. Több mint 150 ezer ingatlanhirdetés, valamint sok hasznos szolgáltatás és tanács várja az idelátogatókat. Erről beszélt Lipták Zsuzsa, a zenga.hu ügyvezetője szerdán az ingatlanközvetítők konferenciáján.
Erős ellenfél jelent meg az ingatlanhirdetési piacon a Zengával
2024.08.28. #ingatlanhirdetés
Erős ellenfél jelent meg az ingatlanhirdetési piacon a Zengával
Nevet vált és mostantól zenga.hu néven működik tovább az otpotthon.hu ingatlanhirdetési és -keresőportál. A váltásra azért volt szükség, hogy az online ingatlanhirdetési piac jelenleg második legerősebb szereplője bővíteni tudja szolgáltatásait, az energikusabb, fiatalosabb névvel pedig még nagyobb közönség számára is megismerhetővé és megjegyezhetővé váljon.