A koronavírus óta munkavállalói oldalról csábító, ha szerepel egy álláshirdetésben a home office kifejezés. A világ hirtelen bezárása megmutatta, hogy lehetséges otthonról dolgozni. A cégek zöme azonban igyekezett minél hamarabb visszaállni a régi kerékvágásba. A home office-ra nemcsak itthon nőtt meg a kereslet, hanem külföldön is. Egy brit ingatlanportál például már olyan keresési szűrőt is alkalmaz, aminek a segítségével csak olyan otthonokat mutat meg a rendszer, amelyekben van dolgozósarok vagy lehetőség van kialakítani. Te díjaznád ezt a szűrő funkciót?
Szűrők használatával könnyebben találhatod meg új otthonod
Míg más oldalakon, például webshopoknál a szűrő funkció igenis segít gyorsabban rátalálni egy vágyott termékre, addig az ingatlanportálok esetében ez egy picit komplexebb. Egyrészt azért, mert egy webshoptulajdonos a saját érdekében minden lényeges adatot igyekszik megadni az oldalon, addig egy ingatlanhirdetésnek csak bizonyos elemei fixek.
Meg lehet adni, hogy milyen anyagokból épült, mikor, milyen a fűtés, mikor volt felújítva, milyen energetikai besorolással rendelkezik. Hacsak nem történt nagyobb átalakítás, akkor a helyiségek funkciója is gyakran csak a képekről derül ki. Az embereknek csak egy kis része képes az éppen aktuálisan láthatótól valami teljesen mást elképzelni a térben – ezt érdemes segíteni a hirdetés írásakor.
A fiatalosan felújított lakás minden szükséges funkciót betölt
Részletes hirdetés = gyors eladás
Nem is olyan könnyű megírni egy jó ingatlan hirdetést, mint amilyennek tűnik. Célszerű minden adatot megadni, mert soha nem lehet tudni, hogy éppen mi ragadja meg a leendő vevő figyelmét. A gazdasági változásokkal észrevehetően tudatosabban keresték az alacsony rezsijű lakásokat, de egy fiatal házaspárnak az is kiemelt szempont lehet, hogy tudnak-e külön gyerekszobát kialakítani, van-e a környéken játszótér, óvoda, iskola.
Lehet, hogy első pillantásra nem mond semmit a hőszigetelés típusa, de ha a potenciális ügyfél utánanéz, akkor sokat fog nyomni a latba, hogy éppen azt az ingatlant vásárolja meg. De ugyanígy fontos, hogy külön fürdőszoba van-e, jár-e a lakáshoz tároló vagy garázs vagy azt kötelező megvásárolni. Nem kell félni a hirdetés szövegének a hosszától, hiszen aki vásárolni szeretne, azt minden részlet érdekli. Néha egyszerűbb átfutni egy szöveges leírást, mint végignézni 30 képet, főleg, ha a képek minősége nem a legjobb, valamint gyakran nem készül minden helyiségről fotó, így a vevő nem kap teljes képet.
Részletes leírás és több lehetőség bemutatása
A lehetőségek kísérik a gazdájukat
Praktikus a beleírni a hirdetésbe a lehetőségeket is. Egy másfél szobás lakás egy gyermektelen pár részére ideális lehet, pláne, ha a nagyobbik szobát nappalira és dolgozósarokra osztják. Ezt akkor is érdemes kiemelni, ha eddig nem így volt. A hirdetésben szereplő szövegben lévő szavakra lehet keresni a zenga.hu portálon is. Írd be a „További jellemzők megadása” résznél a kulcsszavakhoz a preferenciád, például kamra, így olyan találatokat fogsz kapni, amelyik hirdetésben szerepel a kamra szó.
A hirdetésben szerepel, hogy az egyik kör alakú helyiség dolgozószoba, de erről nincs fénykép
A zenga.hu az egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő hazai ingatlankereső portál, ahol eladó házak, lakások és kiadó ingatlanok is elérhetőek országszerte. A zenga.hu célja egy olyan egyedülálló otthonteremtési portál kialakítása, amely iparágakon átívelő megoldásokkal vezeti végig az ügyfeleket az ingatlaneladás, ingatlanvásárlás, bérbeadás és bérlés folyamatán, az új otthon gondolatának felmerülésétől az ingatlan keresésen át egészen a beköltözésig.
ingatlankereső portáleladó házaklakások és kiadó ingatlanokTaláld meg új otthonod 154 499 ingatlanhirdetés között