Vác, Központ, 29 m²-es, egyéb üzlethelyiség, 1 szobás, kiváló állapotú
Hányszor jutott eszébe az elmúlt időszakban, hogy új helyre kellene költöztetni az irodát?
( for English pls scroll down )
Ügyfeleink, miért hozták hozzánk a tevékenységüket?
Vélemények a mostani bérlőinktől:
- szerettük volna az ügyfeleket egy modern, szép és igényes üzleti közegben fogadni.
- magas volt a korábbi rezsiszámla és amikor elkezdtük számolni, az jött ki a végén, hogy sokkal jobban járunk a költözéssel.
- szempont volt, hogy közelebb legyünk a központhoz, a nálunk dolgozóknak és az ügyfeleknek is könnyebb volt így a közlekedés.
Az iroda mérete 29,47 m2
Bérleti díja: 121 299 Ft / hó
+ Fizetendő SZJA 18 931 Ft/ hó
Az árak áfa nélküli bruttó árak, azonban a tulajdonos magánszemélyként adja ki az üzlethelységeket, ezért SZJA befizetés szükséges, ami az irodadíjon felül fizetendő a NAV részére
Videó a helyszínről: https://youtu.be/TT_sSkWnLsY
Szerződési feltételek
- 1 év szerződési idő - minimum
- 2 havi kaució
- 2 hónap felmondási idő
Minden iroda egyedi mérőórával felszerelt, azonban a közös költség függ az irodában dolgozók és az ügyfélforgalom nagyságától.
Kalkulált rezsiköltségek:
- fűtés kb. 5-10.000 Ft/hó
A rezsi 2 részből tevődik össze: helyiség gáz, elektromos fogyasztása + közös költség
Közös költség díja: 25 000 Ft + Áfa
(külön üzemeltető cég számlázza)
Közös költség tartalma:
- Higiéniai eszközök biztosítása (mosdókba, teakonyhába)
- Közös területek fűtése
- Takarítás közösterületeken
- Közös területek elektromos fogyasztása
- Szemétdíj
- Klíma karbantartás
- Közös helységek vízfogyasztása
Kik lesznek a "szomszédok", akik eddig az épületben vannak?
- Pszichiáter, Pszichológus, Gyógymasszőr, Családállítás, Tűz és munkavédelmi cég, Szempillás, Lapkiadó. Földszinten gyorsétterem.
Az egész irodaház hangulata nagyon családias.
Minden berendezés új, és azt az igényes megjelenést sugallja az ügyfeleknek, hogy az itt dolgozó cégek stabilak és fontos nekik a minőségi környezet.
Az irodák elhelyezkedése a képek közti alaprajzokon megtekinthetők
Műszaki leírás:
- modern stílus 2 szinten
- minden iroda külön fogyasztásmérővel rendelkezik elektromos fogyasztás, illetve fűtés tekintetében (utóbbi külön szabályozható helyiségenként). A tényleges fogyasztás alapján történik az elszámolás
- klímázott
- internet csatlakozás előkészítve (Váci kábel tv koax kiállás előkészítve a helyiségben, csak szerződést szükséges kötni)
- ledpaneles energiatakarákos világítás a teljes épületeben
- kaputelefon minden helyiséghez külön kiépített
- ablakok elektromos zsaluziával ellátottak (kivéve veluxos ablakok, melyek belső árnyékolósak)
- felszerelt teakonyha
- padlófűtés a teljes épületben
- szintenkénti mosdó
- kamerarendszer a közös területeken és udvaron
- elektromos - kapunyitó, illetve lépcsőház ajtó
Ezekben a szolgáltatásokban állok még rendelkezésére az irodán belül
Bankfüggetlen hitelfelvétel CSOK+, babaváró ügyintézés, ügyvédi tanácsadás, energetikai tanúsítvány készítés, földhivatali ügyintézés
Várom hívását hétvégén is!
*******************************************
Why did our clients bring their activities to us?
Feedback from our current tenants:
We wanted to welcome our clients in a modern, beautiful, and sophisticated business environment.
The previous utility bill was high, and when we started calculating, we found that moving would be much more beneficial.
It was important to be closer to the center, making commuting easier for both our employees and clients.
The office size is 29.47 m²
Rental fee: 121,299 HUF/month
Personal Income Tax (PIT) payable: 18,931 HUF/month
The prices are gross prices without VAT, but since the owner leases the premises as a private individual, PIT payment is required, which is payable to the tax authority (NAV) in addition to the office rent.
Video of the location: https://youtu.be/TT_sSkWnLsY
Contract terms:
1-year contract term - minimum
2 months' deposit
2 months' notice period
Estimated utility costs:
Heating approximately 5-10,000 HUF/month
The utilities consist of two parts: room gas and electricity consumption + common cost
Common cost fee for the office: 25,000 HUF + VAT
(billed separately by a management company)
The common cost includes:
Provision of hygiene supplies (for restrooms, kitchenette)
Heating of common areas
Cleaning of common areas
Electricity consumption of common areas
Waste disposal fee
Air conditioning maintenance
Water consumption in common areas
Who will be the "neighbors" in the building?
Psychiatrist, Psychologist, Massage Therapist, Family Constellation Therapist, Fire and Occupational Safety Company, Eyelash Technician, Publisher. Fast food restaurant on the ground floor.
The atmosphere of the entire office building is very family-friendly. All furnishings are new, and they convey to clients that the companies working here are stable and value a high-quality environment.
The location of the offices can be viewed on the floor plans among the pictures.
Technical description:
- Modern style on 2 levels
- Every office has separate meters for electricity consumption and heating (the latter is individually controllable per room). Billing is based on actual consumption.
- Air-conditioned
- Internet connection ready (Váci cable TV coaxial outlet prepared in the room, only a contract needs to be signed)
- LED panel energy-saving lighting throughout the entire building
- Intercom system installed for each room
- Windows equipped with electric blinds (except Velux windows, which have internal shades)
- Equipped kitchenette
- Underfloor heating throughout the building
- Restrooms on each floor
- Camera system in common areas and courtyard
- Electric gate and stairwell door opener
I am also available for the following services within the office:
Bank-independent loan application
CSOK (Family Housing Allowance) and baby waiting support processing
Legal consultation
Energy certificate preparation
Land registry procedures
I look forward to your call even on weekends!